WHAT'S NEW IN MY WORLD. .

Ahoj ahoj. .

Jsem tady. Ano, pořád žiju a konečně se po takové době ozývám. Nějak jsem neměla chuť ke psaní a bylo toho na mě moc. Měla jsem jarní prázdniny, které mi dneškem končí. No a popravdě? Doufala jsem, že si dodělám všechny své resty, pořádně si odpočinu a budu se věnovat přátelům. Nakonec to dopadlo úplně jinak. 
Moje nejlepší kamarádka odjela do Alp a vrátila se až včera k večeru. Já strávila 3 dny v práci. Jeden den proležela v nemoci v posteli. A ten poslední s kamarády, které jsem už strašně dlouho zanedbávala. Do školy jsem stihla jen polovinu z toho, co jsem chtěla a k blogu jsem se dostala až v pátek. A knížky? Měla jsem v plánu přečíst jich 6, zvládla jsem polovinu. Prázdniny nedopadly podle mých představ, ale říkám si, že mohly dopadnout i daleko hůř. Díky dvou víkendům, které jsou jimi součástí jsem se věnovala i mým přátelům. Včera jsme si udělali příjemný večer v čajovně a opravdu si nemůžu stěžovat. A třešničkou na dortu je splnění si jednoho z mých dalších snů.

A co vy? Jaké byly vaše prázdniny a nebo co si na ně plánujete?

A co je tím dalším splněným snem? Už více jak 3 roky si přeji svůj vlastní náramek Pandora a nyní se mi tento sen konečně splnil.





A novinky v mém království? 
Přestavěla jsem si celou svou knihovnu a vytvořila jsi poličku, kde jsem si dala aktuální věci k plesové sezóně a teď už má své čestné místo i taštička z Pandory.




Na postel jsem si přidala světýlka a večer to vypadá opravdu úžasně. Někdy si při čtení rozsvítím jen tyhle světýlka a úplně to stačí.


A nakonec můj první a asi taky poslední úlovek z novoročních slev. Je to tohle černé tričko se zvonovými rukávy a vespod čouhá alá černá košile. Košile tam samozřejmě není.





Share This Article:

CONVERSATION

0 komentářů :

Okomentovat

Moc si vážím každého komentáře a jsem moc ráda za každé projevení názoru, ať už je pozitivní nebo negativní. Komentáře jsou moderovány, a proto budou zveřejněny až po schválení.