Co je dnes IN, ale za mě nevkusné.

Ahoj! 
Dnes jsem se rozhodla napsat něco o tom, co je v dnešní době IN, ale za mě se to vůbec nemělo dostat ven z továren a později do obchodů.

CHOKER
 Absolutně nechápu smysl tohoto módního doplňku/náhrdelníku.
Připadá mi, že neuvěřitelně zkracuje krk.
A taky nepřirozeně odděluje krk od hlavy.
Připomíná mi "skoro bezhlavého Nicka z Harryho Pottera".



TENISKY NA KLÍNKU
Nejsem si jistá tím jestli ten, kdo to vymyslel byl zcela při smyslech.
Připomíná mi to koňské kopyto a to bezesrandy.
A nejvíc mě udivuje to, že některé ženy i ve vyšším věku nejsou soudné a tak si je bez předsudků obují.


ZCELA ROZTRHANÉ DŽÍNY
S decentně děravými džínami nemám problém.
Některé jsou bohužel už roztržené příliš.
A vytváření nepěkný efekt na nohou.

ŠRÁKY 
Připadá mi, jak kdyby jsme se všichni vrátili do mateřské školy.
Okukovali, kdo má lepší obrázek a nášivku na šrácích a poté si je vyměnili.

Myslím, že pro dnešek by to stačilo a mohla bych se k tomuto tématu případně vrátit později.
Mějte se krásně a užívejte prázdnin.

Share This Article:

CONVERSATION

0 komentářů :

Okomentovat

Moc si vážím každého komentáře a jsem moc ráda za každé projevení názoru, ať už je pozitivní nebo negativní. Komentáře jsou moderovány, a proto budou zveřejněny až po schválení.