WHAT AM I GOT?

Zdravím vás
Tak jsem se konečně odhodlala k tomu napsat dlouho slibovaný článek o tom, co jsem dostala k narozeninám, které jsem měla 17. prosince a k vánocům. 
Doufám, že mě v tomhle nechápete špatně a nemyslíte si, že na vás jen kašlu, ale leden byl pro mě opravdu náročný. Ve školou i v prací. Ale o tom vám povím brzy povím v sérii článku "Bezstarostné ráno".



Asi začnu dárky, které jsem dostala k narozeninám. Od maminky jsem dostala aroma lampu od yankee spolu s voskem. Dlouho jsem si jí přála a přání se mi konečně splnilo. Pálím jím od té doby každý den.

 A k ní jsem dostala ještě černé silonky, které jsou neprůhledné a můžete je vidět na úvodní fotce tohoto článku.

Od mého velmi dobrého kamaráda jsem dostala tohle úžasné stříbrné srdíčko swarovski, které teď nosím prakticky pořád. A od Terezky jsem dostala klíčenku v tvaru hrotu šípu s nápisem ARROW.


Od taťky a od Jolanky jsem dostala dárek k narozeninám i k vánocům najednou. Od taťky je to tohle zlaté srdíčko, které se mi opravdu hodně líbí. Bojím se ho ale nosit, protože je moc tenký a nechci si ho roztrhnout. Od Jolanky je to peeling od značky Yves Rocher, která vyrábí jen přírodní kosmetiku. Jolanka taky věděla, že jsem od maminky dostala aroma lampu, takže jsem dostala 3 vosky (bohužel už nemám jejich fotku, protože mi zbyli jen 2). Pak jsem dostala přáníčko k narozeninám a poukaz na zaplacení čínských nudlí a to 2x (aby jste chápali, nedávno nám u nás ve městě otevřeli čínské bistro). A nakonec držáček na prstýnky ve tvaru srdce, ale já do něj dávám všechny moje aktuální šperky.





A Vánocee.
Od kamaráda (odkterého jsem dostala srdíčko Swarovski) jsem dostala svíčku, která když se zapne mění barvy.


Od maminky jsem dostala jen oblečení.



Košile je z F&F a vybírala jsem si jí sama stejně jako zbytek oblečení.



 Černá košile úplně stejného střihu jako růžový´á, až na to že má 3/4 rukávy a hůř se fotí.



Hnědá mančestrová sukně také z F&F.






Halenka z H&M. Je větší než moje klasická velikost (36), ale zastrčená do sukně nebo ke kalhotům vypadá super. Vlastně jsem si z croptopu udělala kratší tričko.



Zepředu má vínové "tílko" a záda jsou pokrytá jen krajkou.



Svíčka je s vanilkovou vůní a vždy mi krásně provoní pokoj, ale na yankee nemá. Ta provoní celý byt a vůně vydrží i několik hodin po zhasnutí svíčky.

Od zbytku rodiny jsem dostala peníze. Je to podle mě praktičtější, protože se vyvaruji nechtěným dárkům, které bych nikdy nemusela využít a tím pádem i vyhozených peněz.

A co donesl Ježíšek Vám? 

Mějte se krásně.

Share This Article:

,

CONVERSATION

6 komentářů :

  1. Krásné věci, moc se mi líbí ta sukně :)
    lifebymaky.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Srdíčka jsou nádherné ! :) Moc se mi taky líbí vínové tričko, na postavě musí vypadat nádherně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc. Doufám, že se tady někdy objeví nějaký outfit právě s tímto trikem. :)

      Vymazat
  3. Dostala jsem podobnou lampičku od kamarádky a zrovna mi tu v ní hoří malinový vosk Yankee Candle. Je super, že ty vosky vydrží tak dlouho, mám jich asi 5 a jak to tak vidím, tak je budu spotřebovávát minimálně do Vánoc :D

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, vosky jsou opravdu úžasné. A nejlepší na nich je že vůně je stále intenzivní! :)

      Vymazat

Moc si vážím každého komentáře a jsem moc ráda za každé projevení názoru, ať už je pozitivní nebo negativní. Komentáře jsou moderovány, a proto budou zveřejněny až po schválení.