FILMS FOR LONG WINTER EVENINGS.

Krásné dopoledne moje milí!

Je pátek a čeká nás dlouhý víkend a proto jsem si dnes pro vás připravila seznam filmů, které jsem si v poslední době oblíbila. Jen si to přiznejme, když je zima a pochmurno nikomu se nic moc nechce. Když padají první vločky sněhu každý je chce vidět, ale když už sněží 3. den, nikoho nezajímají. Mě se v takových dnech ani nechce ven a nejraději se zachumlám v posteli do deky a dívám se na nějaký dobrý film nebo seriál. Samozřejmě mám chvíle, kdy všechnu tuhle moderní techniku s radostí vypnu a odložím. Místo ní si vezmu klasickou knihu s tou úžasnou vůni stran a ponořím se do příběhu, ale o tom zase příště.



Už teď mi chybíš
Tenhle film mi doporučila moje kamarádka v průběhu vánočních prázdnin. Je tam nádherně poukázáno na sílu přátelství a na vzájemnou lásku partnerskou, rodičovskou a hlavně přátelskou. Film je opět se smutno tématikou, ale jinak je úplně nádherný ♥. Můžu vám ho jedině doporučit.


Jedna z kamarádek má vše a druhá nic. Ale ani přesto té druhé nezačne závidět, přeje jí to. Celým svým srdcem. Ale pak se objeví velký strašák nás všech a vezme jí vše, co má.


Zůstaň semnou
Je to už trošku starší film, ale nedávno ho dávali v televizi a bylo to, jak kdybych ho viděla poprvé. Je tak úžasně naplněný emocemi. Celý ten námět se mi moc líbí a i po tom, co jsem ho viděla nespočetně krát jsem se opět rozbrečela. Knížku jsem bohužel ještě nečetla, ale také se na ní chystám.


Je to smutný příběh mladé středoškolačky. Její rodiče měli rockovou kapelu, ale ona už od mala milovala klasickou hudbu. Její rodiče pro to obětovali mnoho. Vždy si myslela, že patří k těm holkám, co si svojí lásku najdou až na vysoké, ale opak je pravdou. Dokonce si i podala přihlášku na svojí vysněnou školu, ale vše se v zápětí zkomplikuje.


Sebevražedný oddíl / Suicide squad
Musím se přiznat, že jsem ho viděla, jak se říká, už trošku s křížkem po funuse. Ale vůbec mě to neoradlo o nadšení z tohoto filmu. Trošku mi to ze začátku připomnělo Aroow díky Argusu a Amandě Wollerové, ale potom to bylo zkrátka skvělé.


Hlavní postavy byly tak šílené, až jsem si ji zamilovala. Vím, že dost holek si jako převlek na letošní Halloween vybrali právě Harley z tohoto filmu. Ano její postava je pěkná a hodně jsem si jí oblíbila, ale nedá se říct, že by mi naháněla strach. Pokud jste ještě neviděli určitě se koukněte.

Matky na tahu
Na tuhle komedii jsem se chtěla podívat dlouho už jen proto, že v jední z hlavních rolí je obsazená Mila Kunis. Skoro celý film jsem se smála. Je to opravdu skvělá komedie. Nemůžeme od toho očekávat žádné filmové drama, ale na pobavení ideální.


Mila má manžela a 2 děti a hned na začátku filmu zjistí, že jí už delší dobu podvádí. Můžu vás uklidnit není to nijak obvyklým způsobem. V práci je na všechno sama, doma také a ještě jí život znepříjemňuje sokyně ze školní rady. Pokud se tedy chcete pobavit, vřele doporučuji.


Nejdelší jízda
Film, na který se chystám podívat už alespoň půl roku. Pokaždé když jsem se mé kamarádky zeptala, aby mi poradila nějaký dobrý film řekla právě Nejdelší jízdu. Dlouho jsem tento film odkládala kvůli jeho tématické v kovbojském prostředí a taky jeho délce, více jak dvou hodin. Dlouhé zimní večery a odkládání školních povinnosti mě přiměli k tomu, abych se na poslední jízdu konečně podívala. A bylo to to nejlepší, co jsem v tu chvílí mohla udělat. Film je, tak neuvěřitelně založený na emocích, více jak polovinu filmu jsem probrečela. Nechci vám z děje moc prozrazovat, ale něco málo přece jen prozradím. 


Mladá vysokoškolačka původem z Evropy chodí na vysokou do Severní Karoliny. Jedno odpoledne jí její nejlepší kamarádka vytáhne na rodeo a tím se změní celý její život. Potká tam kluka, který jí pozve na rande a cestou domů se stane něco, co jejich životy změní ještě víc. Film vám můžu jen a jen doporučit a věřím, že se vám bude líbit stejně jako mě. Pro mě a mojí kamarádku se stal srdcovou záležitostí.


A nakonec něco strašidelného a tím je horor. Řekla jsem si totiž, že ze všech těch sladkých filmů už si musíte říkat, že se na nic jiného nedívám a nic jiného ani nevydržím a tak přikládám i něco ostřejšího.

V zajetí démonů 2
Jedná se o nový horor. Vyšel teprve loni a to v červnu. Je to pokračování stejnojmenného prvního dílu a podle všeho bude ještě jeden díl a to díl třetí. Ke zhlédnutí tohoto filmu jsme se u kamarádky rozhodly úplně spontánně. První díl už jsem viděla docela dávno, řekla bych tak 3 roky zpátky.


Nakonec to nebylo tak špatné. Ze začátku jsem se opravdu bála, ale později už si okoukáte postavy, zjistíte příčinu a všechno se zdá normálnější. Nejvíce mě štvalo to, že to odnesla ta malá holčička, ne nikdo dospělý, ale dospívající dívka. Bylo mi jí dost líto. A nakonec, tak jak to bývá u většiny filmů s pokračováním, první díl byl jednoduše lepší.


To je ode mě pro dnešek všechno. Doufám, že vám aspoň jeden film byl inspirací. A napište mi do komentářů, který film se vím líbil nejvíce nebo který je ten váš oblíbený.
Těším se na vás u příštího článku.

Share This Article:

CONVERSATION

8 komentářů :

  1. Jé, děkuji za super tipy :) máš skvělý blog a přidávám si tě do seznamu četby :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se ti filmy líbí. Děkuju moc, určitě se taky podívm na tvůj blog. :)

      Vymazat
  2. Zaujímavé tipy... ja v poslednej dobe málo pozerám filmy. Kedysi pravidelne, najradšej mám horory, no musím to napravit. Vraj ten o matkách je top, tak musím si ho pozriet, kedže sama som mama.

    OdpovědětVymazat
  3. Mě vždycky rozesmějou překlady slovenské nebo i české z angličtiny. Každopádně na Matky na tahu se chystám, je to prý super. Já teď viděla Dítě Bridget Jones a dokonalost!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano může jen potvrdit, smála jsem se od začátku do konce a děkuju za tip. :)

      Vymazat
  4. Ja si skôr idem na seriáloch, ale Zostaň so mnou a Jednotka samovrahov sú moje topky ♥

    Giveaway o balíček produktov v hodnote 100€

    OdpovědětVymazat
  5. U Miss you already jsem brečela jak malá holka a z Suicide Squad jsme byla hrozně zklamaná, podle traileru to vypadalo super, a pak mi přišlo, že je to naprosto bez děje. Škoda. Protože charaktery byly udělané fakt skvěle.

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím každého komentáře a jsem moc ráda za každé projevení názoru, ať už je pozitivní nebo negativní. Komentáře jsou moderovány, a proto budou zveřejněny až po schválení.