PHOTO DIARY "2

Krásné odpoledne moji čtenáři.

Po delší době je tady nový článek a tentokrát přicházím s PHOTO DIARY a taky s tím co se u mě v poslední době událo. 
Ve škole toho v poslední době máme opravdu nad hlavu. Není den, kdy by jsme nepsali alespoň jednu písemku a nestrašilo nás případné zkoušení. Bohužel, ve většině případů máme buďto 2 nebo 3 písemky i se strašákem v podobě zkoušení. V pátek jsme si tedy s Terezkou udělaly volno, jak jsem zmiňovala v některém z dřívějších článků - volno za DOD, a jely jsme nakupovat vánoční dárky.  Přes víkend na mě nějak spadla únava a nachlazení tak jsem ho celý proležela. Mimochodem jsem už i dočetla Nového Harryho a mám smíšené pocity, které vám určitě brzo v nějakém článku shrnu.


V pondělí nás čekalo naše poslední taneční i s focením a zítra nás čeká kolona. Šaty už mi hezky visí na skříni, ale mám strach a zároveň se moc těším. Těším se na ty úžasné vzpomínky s tím spojené, fotografie, jak už vlastní se selfii tyčí nebo ty takzvaně oficiální od pana fotografa. Ale tohle vás pravděpodobně bude čekat v příštím článku.



 A tady jsem já a mé nadšení z loken na vlasech. ♥

 Tady jsou šaty jen na věšáku.

A tady malá ukázka toho, jak šaty vypadají i na mě.

Doufám, že teď na blog budu mít více času. Chystám pro vás něco speciálního, co tady ještě nebylo, tak se moc těším.

Mějte se krásně. ♥

Share This Article:

CONVERSATION

0 komentářů :

Okomentovat

Moc si vážím každého komentáře a jsem moc ráda za každé projevení názoru, ať už je pozitivní nebo negativní. Komentáře jsou moderovány, a proto budou zveřejněny až po schválení.