READINGISMYPASSION#5 3in1

Krásný den moji milí čtenáři!

Pro dnešek jsem si pro vás připravila další článek ze série reading is my passion, tedy čtení je moje vášeň. Tentokrát jsem to pojala trošku jinak a spojila 3 knížky do jednoho článku. Myslím, že to tak na nějaký čas zůstane, protože je to podle mě pro vás příjemnější a inspirativnější.
Tak jdeme na to.


 Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti
1. díl triologie.
Jak jste si určitě všimli už jsem tady psala článek o Knihovně duší, tudíž třetím díle této triologie. Na svou obranu a pro vysvětlení, proč jsem knihy četla v tomto pořadí. Jak už jsem zmiňovala v minulém článku právě o Knihovně duší. Půjčila mi jí teta a já v té době vůbec netušila, že jde o třetí díl. Ano, ze začátku knihy jsem pociťovala mírné nevysvětlení postav a souvislosti s dějem. Později jsem jim porozuměla a přišlo mi to jako záměr autora.  
Vše jsem tedy vysvětlila a můžeme přejít k samotnému prvnímu dílu.




Sirotčinec slečny Peregrinové podivné město


2.díl triologie.


Ve druhém díle


Celý Sirotčinec jsem si zamilovala a můžu vám ho všem doporučit!
Mě osobně se nejvíce líbil první díl a který tobě?

Zabiják Anders a jeho přátelé (a sem tam nepřítel)


Jedná se o druhý román, který od Jonase Jonassona čtu. Jeho naprosto charakteristický způsob by poznal každý, kdo už četl alespoň kousek z nějaké jeho knihy. Jedná se o příběh bývalého zabijáka, který strávil více, jak 25 let svého života ve vězení a nyní se snaží o svou vlastní nápravu. Na své cestě potká mladého recepčního, bývalou budoucí farářku, ale třeba i Boha. Příběh je plný zvratů, ale více se mi líbila Analfabetka. Nebo možná jsem jen zhýčkaná mým milovaným Sirotčincem.


Doufám, že jsem vás inspirovala ke čtení a do nějaké z těchto knih se brzy pustíte. A nebo pokud už nějakou máte přečtenou můžete mi napsat váš názor na ní.

Pac a pusu. ♥

Share This Article:

CONVERSATION

2 komentářů :

  1. Super inspirace, začala jsem teď hodně číst, takže jsem vděčná za každý tip! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, děkuju. Určitě tady brzo zase nějakou tu inspiraci najdeš. :)

      Vymazat

Moc si vážím každého komentáře a jsem moc ráda za každé projevení názoru, ať už je pozitivní nebo negativní. Komentáře jsou moderovány, a proto budou zveřejněny až po schválení.