SECOND EXTENDED!

Krásný den moji milí..

Jsem tady se slibovaným článkem o mojí prodloužené nebo-li koloně.

Musím se přiznat, ze začátku jsem se vůbec netěšila a ani tam nechtěla jít. Byla jsem šíleně nervózní a vlastně ani nevím proč. Asi to bylo tím šíleným počtem lidí, který v sále byl. Půlkolona byla daleko odlehčenější. Nejspíš to bylo díky to bylo díky tomu, že kamarády nahradili rodiče a další členové rodiny. Dále jsem se  bála abych se nenatáhla v těch šíleně dlouhých šatech! Dluhé šaty k zemi (když nepočítám nějaké dětské maškarní a vykrádaní maminčiny skříně v dětství) jsem měla jen jednou a to když jsem dělala družičku moji sestřenici.

Já a můj tanečník.


Začali jsme polonézou, kterou jsme pilně nacvičovali poslední 3 lekce. Ale byli jsme opravdu skvěle sehraní. Všechny pohyby jsme měli takzvaně "synchronizované" a muselo to vypadat opravdu nádherně. Pokračovali jsme střídáním klasických, pomalých tanců jako waltz nebo valčík s rychlejšími jako jsou chacha, tango, jive.

Já s Terezkou. ♥

 Mezi celým vystoupeními byly 2 přestávky a na konci byla ještě soutěž, do které část párů vybrali a kdo chtěl se mohl ještě přihlásit sám, dobrovolně. My (už zkušení z půlkolony) jsme byli rádi, že si na chvilku sedneme, pokecáme s rodinou a taky se najíme.


Šaty na téhle fotce vypadají naprosto úžasně!



Tady pár fotek v pohybu. Schválně, našli jste mě?

Tady jsme já a Terezka s Davidkém. Je zvláštní vedle něho být tak vysoká. Normálně jsem skřítek. (haha..)

Moje malá princezna, Emička. ♥

Přestávky se vyplňovaly focením s fotografem, ale všechno to bylo hodně hektické. Fotografie si půjdeme vyzvednou v úterý a plánuji tady udělat nějaké PHOTO DIARY na téma taneční.
Chtěli by jste?

Tady je naše svatá šestice. ♥

A tady je pokračování, kdy jsme se rozhodli navštívit kolonu druhé poloviny. To už nebylo tak krásně načančané a roztomilé. S Terezkou jsme si vzaly jen krátké černé šaty a balerínky. Po naší koloně nás neuvěřitelně bolely nohy a byly jsme vděčné za baleríny. Všechen stres z nás opadnul a moc jsme si to užili! Na místo jsme dorazili okolo 7. První jsme ještě šli nakoupit do blízkého obchodního centra, Hned potom jsme šli pozdravit kamarádky, co měly kolonu právě v sobotu. Skončila jim přestávky a my jsme vyrazili na kebab. Z původní plánované půlhodiny i s cestou se stala snad hodina a půl. A tady můžete vidět pár fotek.

 Vánoční trhy na náměstí probíhají v plném proudu a tady nějaká ta náhrada za sníh.




 Tady s tanečníkem, který toho umí daleko víc, než kdokoli z nás. :D

 Volná zábava byla opravdu skvělá!

 Tady fotka s Dejvem, která asi ani nepotřebuje komentář.

Jak můžete vidět oba večery jsme si moc užili a v závěru jsem ráda, že jsme si kolonu vybrali právě na pátek. V blízké době plánuji článek s fotkami z celých tanečních jako takové shrnutí. A objeví se tam i oficiální fotografie, jak z kolony, tak i společná.

Mějte se pohádkově! ♥


Share This Article:

CONVERSATION

2 komentářů :

Moc si vážím každého komentáře a jsem moc ráda za každé projevení názoru, ať už je pozitivní nebo negativní. Komentáře jsou moderovány, a proto budou zveřejněny až po schválení.