SUN, COLOURS AND JUST FALL!

Krásný usměvavý den moji milí!


Dnes jsem jsi pro vás připravila outfitový článek. Tyto články tady u mě nejsou moc časté, ale chtěla bych to změnit! Byly jsme s mojí kamarádkou Jolankou (už jste o ní tady na blogu mohli slyšet) ve městě v průběhu čekání na její kadeřnici jsme si šly sednout na kafe. A právě při této příležitosti nás napadlo fotky pořídit. Focení bylo tedy naprosto spontánní a taky tomu odpovídá kvalita fotek, protože jsou pořizovány mobilem. 


Podzim jako roční období nemám moc v oblibě. Zkrátka nemám ráda pochmurné počasí. Zima je nepříjemná a až vlezlá. Jsem jednoduše milovník tepla a léta! Ano jsou dny, které můžu proležet v posteli s knížkou, u seriálu a nebo alespoň v teple domova. Těch, ale bohužel moc není.



I přesto ty barvy listů mám moc ráda! Když mezi stromy prosvítá slunce a my vytváříme fotky jako tuto. Vytváří moc pěknou atmosféru, ale i přesto zimní a chladné období je tak dlouhé a léto tak krátké. :(


 {džíny-cameiu; kabát-gate; kabelka, boty-deichmann; šála- NY; triko, svetřík-Takko}


Svetřík ani triko nejdou vidět, protože jsou pod kabátem a ještě k tomu černé, proto jsem je ani nefotila. Basic kousky.


Líbil se vám dnešní článek? Chtěli by jste více takových?


A tady ještě pár fotek z instastories.



Mějte se krásně!


Share This Article:

CONVERSATION

2 komentářů :

Moc si vážím každého komentáře a jsem moc ráda za každé projevení názoru, ať už je pozitivní nebo negativní. Komentáře jsou moderovány, a proto budou zveřejněny až po schválení.