MY WISHLIST!

Ahoj! Pro dnešek jsem si pro vás a tedy hlavně pro sebe připravila wishlist.



1.Kabát
Už dlouho se rozhoduji nad koupi nového zimního kabátu. Chtěla bych barvu, díky které budu vyčnívat z davu. A tou je i právě tahle žlutá. Tenhle kabát je spíše takový kabátek jen na začátek zimy, kdy ještě zima teprve začíná. Chtěla bych nějaký teplejší a možná i s kožešinkou. No zatím jsem bohužel na žádný který bych si představovala nenarazila.

2.Pandora
Ach, ach. Pandora je už dlouho mým snem. Doufám, že letos na vánoce si si ho splním, ať už sama nebo ho dostanu jako vánoční dárek.

3.Hodinky
Už dlouho se ohlížím o hodinkách jako jsou Daniel Wellinghton, ale cena mě pořád odrazuje. Líbí se mi totiž ty nejklasičtější s velkým ciferníkem, zlytými detaily a černým koženým řemínkem. Ty bohužel nepatří mezi ty levnější varianty. Narazila jsem i na levnější od značky Lington, ale pořád se nemůžu rozhodnout.

4.Přívěsek na Pandoru
Moc se mi líbí právě tento jen skleněný minimalistický přívěsek. Doufám, že mě Ježíšek nějakým přívěskem překvapí.

5.Boty
Na tyhle boty jsem narazila náhodou v deichmannu, kdy jsme si s mamkou řekly, že se tam zajdeme podívat. Už dlouho jsem si tam nic nevybrala a ak už jsem ani nedoufala. Tyhle boty na mě zapůsobily hned na první pohled! A to nejlepší je, že díky tomu, že mají tlustý podpatek, tak i při jejich 7,5 cm jsou moc pohodlné!

6.Kabelka
Asi věčný problém všech žen! Zkrátka si myslím, že červená kabelka patří mezi klasické základy šatníku. Mám zálusk i na nějakou hnědou i bílou. Moc se mi líbí jedna v butiku u nás ve městě, tak třeba jí tady brzy najdete v nějakém haulu. (To mi připomíná, že bych měla nějaký nafotit. Mám tady už docela dost věcí, které jste ještě neviděli. :-D)

Tak Ježíšku doufám, že sis vzal alespoň nějakou inspiraci a vy samozřejmě taky!

A na co máte v poslední době zálusk vy? 

Nějaké typy na dobrý e-shop s kabelkami, hodinkami nebo něčeho dalšího z wishlistu?

Mějte se krásně!

Share This Article:

CONVERSATION

8 komentářů :

  1. Já mám zálusk rozhodně na DW hodinky, které mi jsou sympatický svojí jednoduchostí :) Jinak uvažuji o nějakém mobilu, tak ještě uvidím :D A ten kabát je moc hezký a originální :)
    www.lucastirska.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak lákají mě právě svým minimalismem. Přeji hodně štěstí při výběru mobilu není to vždy jednoduché s dnešními poměry na výkon a cenu.

      Vymazat
  2. Kabat je krasny, potrebovala bych tez neco noveho na tu zimu:))

    Bridge Of Memories

    OdpovědětVymazat
  3. Jeej, Pandora by aj mňa veľmi potešila ♥ Avšak ja sa momentálne zháňam po nejakých vysokých čiernych čižmách nad koleno

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty je podle mě hodně těžké sehnat kvůli tomu, že každý je jinak vysoký tak, aby našel tu svou ideální délku, která je podle mě někde v 1/4 stehen. Hodně štěstí!

      Vymazat
  4. Já sháním bílé šaty na poslední zvonění třeba a nemůžu nikde sehnat :D

    OdpovědětVymazat
  5. Máš moc hezký blog :) sleduji :) a budu ráda, když se podíváš i ke mně

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím každého komentáře a jsem moc ráda za každé projevení názoru, ať už je pozitivní nebo negativní. Komentáře jsou moderovány, a proto budou zveřejněny až po schválení.