HALLOWEEN!

Krásné dopoledne sluníčka!


Jak už jsem se zmiňovala v posledním článku včera jsem se zúčastnila halloween party u nás na vesnici. Konala se v kulturním domě. Každý, kdo přišel s maskou nebo vydlabanou dýní měl vstup zdarma. Večer se nevyvinul úplně nejlépe, ale i přesto jsem se snažila užít si ho. Trávila jsem ho totiž se svými bývalými spolužáky ze základky. Nevidím je tak často, tak jsem ráda ta každou chvilku s nimi.


Zajímalo by mě jestli jste poznali za koho vlastně jdu. Nejspíš ne, takže vám to řeknu. Za černou vdovu, měla jsem ještě bílý kapesníček a tulipán. Bohužel takovouhle kompletní fotku nemám. Líčila mě moje bývalá spolužačka a kamarádka Nici. Stejně tak i všechny ostatní až na Káju, která se líčila sama už dřív doma.


Všichni ostatní zvolili v podstatě stejný motiv a to je kostra. 



Tady je pár fotek z příprav. Chystalo se nás celkem 6 a začali jsme okolo půl 5 a končili pře půl 10. Skoro 5 hodin jsme strávili tím, aby jsme byli dokonale namalování a vypadali, co nejvíce strašidelně. Během 2 hodin na párty nám už to, ale bylo úplně jedno. :-D


 Tady jsem já s Nici, která nás všechny malovala.

 Tohle je momentka s mým tanečníkem, schválně, poznali jste ho?

Tahle fotka se mi opravdu líbí, působí strašidelně i s mým ne moc strašidelným kostýmem.


 A tady ještě nějaké fotky z mého instastories.


A jak jste strávili Halloween vy, slavíte ho?

Share This Article:

CONVERSATION

6 komentářů :

  1. super masky :) to je super že máš také dobré vzťahy so spolužiakmi so základky :) ja sa nestretávam takmer s nikým a ani mi to veľmi nechýba :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujem. :) Ano jsem ráda, ale popravdě se pravidelně setkávám jen s jednou kamarádkou a Lukym a s ním jen díky tanečním.

      Vymazat
  2. Četla jsem článek autorky vašich masek a ještě jednou je musím pochválit,jsou skvely :)
    Jinak já halloween vůbec neslavila,jediný co jsem si ohledně halloweenu zkusila byl halloweenský makeup,nedopadl úplně špatně,ale nic extra :D
    Essdeesthoughts.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím každého komentáře a jsem moc ráda za každé projevení názoru, ať už je pozitivní nebo negativní. Komentáře jsou moderovány, a proto budou zveřejněny až po schválení.