LAST DAYS with SUN !

Krásný den moji milí!

Doufám, že si užíváte ty krásné dny, kdy podle všeho je před vypuknutím pořádné zimy ještě teplo. Já tedy rozhodně ano! Navštěvuji ještě poslední lekce našich tanečních a už pomalu přemýšlím jakou aktivitou je nahradím. Zatím jsem přemýšlela nad zavodním skákáním přes švihadlo nebo nad thai boxem, kdyby jste měli nějaké typy určitě mi dejte vědět! :)
 Ve středu minulý týden jsme byli v divadle na představení Maryša. Určitě na něm někdo z vás taky byl. Samotná Maryša mě moc nenadchla. Asi to bylo kvůli tragickému konci a nebo jen z principu, že to bylo tak smutné a chvílemi na mě působilo až depresivně. Kdo ví..
Nýbrž, s mojí kamarádkou jsme se rozhodly, že by jsme vám mohly vyfotit outfit, co jsem měla ten den na sobě. Tak jdeme na to!



Jak můžete vidět našla jsem i jeden můj vysněný kousek i z mého wishlistu. A je to tento žlutý kabát! Vlastně je oboustranný. Z druhé strany je totiž tmavě modrý a má tvar parky. Kožešinka je odjimatelná a nejlepší na tom všem je, že ze 70% je z pravého peří a z 30% z pravého kachního peří. Je v něm tedy jako v peřince a ani při ranních mrazech minulý týden mi v něm nebyla zima a to jsem pod nim měla jen šaty. 
Určitě chápete mé nadšení, jsem ráda, že už jsem ho s vámi mohla sdílet.





Kabát- ZARA; šaty- Pull&Bear; kozačky, kabelka- CCC





Mějte se krásně. 

A nezapomeňte mi napsat, jak trávíte dny ve škole a pak i následující volná odpoledne.

Share This Article:

CONVERSATION

0 komentářů :

Okomentovat

Moc si vážím každého komentáře a jsem moc ráda za každé projevení názoru, ať už je pozitivní nebo negativní. Komentáře jsou moderovány, a proto budou zveřejněny až po schválení.