PHOTO DIARY | friday & saturday

Krásnou středu moji milí!

Rozhodla jsem se, že bych tady mohla vytvořit sérii foto deníčku, který bych využíval vždy, když by se u mě dělo něco zajímavého a nového.
Myslím jsi, že tím je i minulý pátek a sobota. U nás na škole probíhal den otevřených dveří a já ještě s Terezkou byla v laboratoři fyziky. V pátek se na nás přišla podívat její maminka. A na mě mí bývalí spolužáci ze základky. S Jolankou (bývalou spolužačkou) jsme si potom ještě šly sednout na kafe, v sobotu ráno mi totiž odjela do Paříže. Daly jsme si i nějaké dobrůtky a kolem 7 jsme se vracely domů. Zbytek večera jsme strávily u mě doma hezky v teple.



{Už klasicky naše milované latté.}

{Jolančina čokoládová koule s oříšky.}

{A můj čokoládový pohár.}

Původně jsme každá chtěly něco úplně jiného, ale tahle kavárna v sobotu není otevřená a my přišly asi hodinu před zavřením, proto už nebyl tak velký výběr. Bohužel..


V sobotu ráno pokračoval náš den otevřených dveří, začínal v 9 a my jsme tím pádem musely být ve škole ještě dřív. To stávání se mi teda moc nelíbilo, ale alespoň jsem se neválela doma, ale měla program na celou sobotu.




{Připravovaly jsme si svou vlastní zmrzlinu ze smetany a vanilkového cukru.}

Po skončení povinností ve škole jsme si totiž šly s maminkou sednout na oběd a odpoledne jsem ještě s klukama jela na basket. Z toho bohužel žádné fotky nemám. Pro tentokrát si to tedy budete muset jen představit a já se do příště polepším (:-D).

A na závěr mám ještě nějaké fotky z instastories a snapchatu.
{Tady ještě jedna z pátečního večera v cukrárně.}


{Naše paní profesorka se o nás vzorně starala.}

{A tady jsme my. Vzorně reprezentativní v sukni a šatech, ale dodržující bezpečnost v pláštích.}

A jak jste strávili víkend vy?

Budu se na vás těšit u dalšího článku sluníčka.


Share This Article:

CONVERSATION

7 komentářů :

  1. Teda ty jsi měla nabitý víkend, to já jsem celý víkend byla jen doma😂,no ale v neděli jsme šli celá rodina aspoň na procházku.Ale musím říct, že když jsme se vraceli domů, tak už byla tma a také velká zima.❄
    lalymylifestyle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla to příjemná změna mít takhle nabitý víkend. Zima už přichází a to se mi vážně vůbec nelíbí! :D

      Vymazat
  2. Ja fyziku nemám rada a ani som ju nemala rada, len som ju prežila, haha. Ale teraz už s ňou nemám nič spoločné, keďže som už na vysokej škole. Latté milujem aj ja a stále, keď ideme na kávu, tak si jedno dám! :)
    kombinovať

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to tak s některými předměty mám, ale spíše si myslím, že je to učitelem a jeho podáním.
      Další milovník latté! ♥ :)

      Vymazat
  3. Krásny blog ,nedáme vzájomné sledovanie?:) napíš mi na blog a neber to ako reklamu:)

    ORLLING

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím každého komentáře a jsem moc ráda za každé projevení názoru, ať už je pozitivní nebo negativní. Komentáře jsou moderovány, a proto budou zveřejněny až po schválení.