'WHAT TO WEAR'

Úsměv moji milí!

Potřebuji vaši pomoc. V sobotu mě čeká dlouho očekávaná půl kolona.  A mám několik kousků oblečení, které si chci vzít, ale nemůžu se mezi nimi rozhodnout. A stejně to mám i s účesem.

Botky mám z Deichmannu a mají 10 cm podpatek, držte mi palce.


 Sukni mám z H&M a halenku z Reserved.



Obojí z H&M.


Sukně H&M a halenka Cameiu, psaníčko Deichmann.


Vůbec nevím, kterým vršek si vybrat. Černé tílečko mi přijde až moc vulgární, takže je tady spíš jen pro ukázku tmavší barvy. U bílé se mi sukně líbí s obojí, ale vybrat si musím jen jedno.

A vlasy. Rozhoduji se mezi těmihle, takže mi taky můžete napsat který se vám líbí nejvíc.



Budu moc ráda za váš názor a radu pro mě.
Mějte se krásně!

Share This Article:

CONVERSATION

5 komentářů :

Moc si vážím každého komentáře a jsem moc ráda za každé projevení názoru, ať už je pozitivní nebo negativní. Komentáře jsou moderovány, a proto budou zveřejněny až po schválení.