FIRST EXTENDED!

Krásný večer!

Tak včera konečně přišel ten dlouho očekávaný den D. Naše půlkolona.

Můj tanečník.

Musím se přiznat, že jsem se vůbec netěšila. A to opravdu, ani malinko. Přípravy začaly celkem brzy. Hned ráno, jak  jsem vstanula jsem jsi šla umýt vlasy, oholit nohy a všechno ostatní, však to znáte. Potom jsem si šla nalakovat nehty na nohou i rukou. Sladila jsem si je do modré, protože byla také součást mé sukně. Naobědvaly jsme se a vyrazily k mojí kamarádce, Terezce, která mě společně s její maminkou česala a potom i malovala. 
 Jedna z příprav u Terezky.
 Tady už čekáme před sálem a psychické se připravujeme.


Učesání a namalování nás obou nám zabralo skoro 3 hodiny, neuvěřitelné. :-D Po 4-hodině jsme vyjížděly směr naše půlkolona. Chtěly jsme tam být kolem půl 5, ať si stihneme dát věci do šatny a ještě si případně odskočit. V 5 nám začala zkouška. Vše jsme si prošli opravdu jen zlehka, hlavně aby jsme si dokázali spojit název tance s jeho kroky.
Přípravy před cha chou.
I s mojí milovanou Terezkou a jejím partnerem.

Od půl 6 se do sálu začali pouštět naši hosté a v 6 začal samotný program. Začali jsme mazurkou a pokračovali střídáním rychlých (latinskoamerických) a pomalých (spíše tradičně českých) tanců. Zatančili jsme takhle 5 tanců, potom si dámy šli pro své pánské hosty a pánové pro dámské. Zasoutěžili jsme si, museli jsme tancovat s jablkem mezi čely. Pak následovala půlhodinová přestávka.


Po přestávce jsme měli další soutěž. Museli jsme tančit podle hudby poznat o jaký tanec se jedná a poté se rozhodnout, ke které ze čtyř karet jít, ♥.♦.♣.♠, a někdo ze sálu (z hostů) vytáhl kartu a jestli to byla srdcová, tak všichni u srdcové karty vypadli. Pokračovali jsme přehlídkou dalšími 5 tanci, které jsme se naučili. A pak následovali další tance s našimi hosty.


A od 20:15 nám začala volná zábava. Já odložila své deseticentimetrové podpatky a začala se pořádně bavit. V průběhu tančení padly 2 láhve vína a se začátkem volné zábavy i něco tvrdšího. U toho jsme se i pořádně nadlábli chlebíčky a šli tančit. Zahráli nám písničky jako ´Žijeme len raz´, ale třeba i Večerníčka. Mnohokrát jsme si zatančili tzv. Sourot nebo-li ploužák.

 S mýma milovanýma holkama, známe se od malička. ♥



A teď přichází na řadu už ty mírně přiopilé kdy se opravdu dobře bavíme.


Jak můžete vidět dnešní článek je hlavně o fotkách, ale řekla bych, že je to dobře.
Na více fotek se můžete podívat na mém instagramu.

Byly pošlapané nohy. Vzniklo mnoho puchýřů a odřenin. Velké množství alkoholu zmizelo do poslední kapky. Půjčené obleky při útěcích ven ze sálu. Mnoho nových přátelství a spousta dalšího.

ALE spolu s nimi vznikly i krásné vzpomínky, na které budeme ještě hodně dlouho vzpomínat.

Share This Article:

CONVERSATION

8 komentářů :

  1. Ja mám takéto akcie veľmi rada, obzvlášť, keď som na nich s kamarátmi a priateľom!:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  2. Mě to čeká až příští rok a už teď se toho děsím :D hezký článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš se čeho bát. Nakonec to budou chvíle, na které budeš ještě dlouho vzpomínat! Děkuju. :)

      Vymazat
  3. Ja sa veľmi takýchto akcií nezúčastňujem, ale ak hej tak si to dokážem poriadne užiť. Mala si krásne šaty! :)

    https://thefashiontwiins.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak, tak! Když už, tak si to aspoň pořádně užít!
      Moc děkuju. ♥

      Vymazat
  4. Jéé, to musela být taková krása! :) Docela lituju, že my jsme nic jako půlkolonu neměli :(

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Ano bylo to úžasné, moc jsem si to užila. Půlkolona je úžasný zážitek, ale určitě jste měli taky pěkné akce, na které s radostí vzpomínáš. :)

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím každého komentáře a jsem moc ráda za každé projevení názoru, ať už je pozitivní nebo negativní. Komentáře jsou moderovány, a proto budou zveřejněny až po schválení.