Bezstarostné ráno! "secondtime

Dobré ráno!

Taky, tak milujete ty rána, kdy je venku pochmurno, zima mlha a prší, a vy si tak budete moc dodělat všechny své pracovní resty? A taky víte, že z postele budete muset vylézt jen kvůli tomu, aby jste si dolily šálek čaje nebo donesli jídlo?  

Já je naprosto miluju!

Mají totiž spoustu kladů! 

°Kdykoli kdy už vám bude připadat, že práce máte nad hlavu, tak si prostě dáte přestávku typu "oblíbený seriál" a až si odpočinete tak v práci jednoduše budete pokračovat a nikdo vám za to nevynadá. A vaše produktivita stoupne výš, když vytváříte s láskou!

°Jste naprostým pánem svého času.

°Nikdo si vás nebude dobírat při kreacích vašich zvláštních poloh při práci.
°Nikdo si z vás neutahuje jestli náhodou nejste v očekávání přitom, když jíte čínské nudle s palačinkami a všemu dáte tečku v podobě kyselých okurek.



°Ve volných chvilkách můžete otevřít vaší zrovna rozečtenou knížku a nikdo se na vás nebude nechápavě dívat.

°A to nejlepší na konec! Nemusíte se kodrcat MHD s mokrými boty, vlasy jako zmoklá slepice v ruce držící rozbitý deštník. Jen v očekávání, kdo přistoupí a pocáká vás při zavírání svého deštníku.

Tím jsem, ale naprosto odstoupila od podstaty tohoto článků. Celým tímhle vám chci jen sdělit, co je u mě nového. 

Ve škole se stále učí, což jste si myslím všichni všimli. Mimochodem, připadá mi, že nám toho učitelé nakládají, čím dál tím víc a vůbec si neuvědomují, že i studenti mají jinou náplň života, než jen školu. V podobě kroužků a s nimi spojenými tréninky, kamarády, rodinu a své osobní koníčky a tajemství, jako je pro mě tento blog. Tudíž o nějakou tu společnou párty s kamarády by taky nebyla nouze, ale neříkám, že by se nemohla objevit v hojnějším množství.

A teď to "nejpikantnější" začátkem školy jsem i začala chodit do tanečního kurzu. Náplní je 12 tanečních lekci i spolu s půl kolonou a  kolonou. Moje pocity jsou dost smíšené. Taneční už jsem totiž jednou absolvovala na základní škole. I v těchto tanečních mám stejného partnera, tudíž jsme docela dost sehraní a mnoho už umíme, ale máme jiného tanečního mistra a bylo dost obtížné zvyknout si na jeho styl výuky. V sobotu 22.10. nás čeká půl kolona. Těším se a dost mě mrzí, že to znamená, že půlku tanečních máme za sebou. Bylo to skvělé zpestření. Máme nezapomenutelné zážitky a pořád si myslím, že ty nejlepší teprve příidou v podobě půl kolony a závěrečné.


Tak, doufám, že jsem vás povídáním o mém životě neunudila k smrti a i tak se tady u mě zase někdy zastavíte.


Mějte se krásně a nezapomínejte, že i v tom nejhorším je něco pozitivního, stačí si všímat i těch největších maličkostí.


Share This Article:

CONVERSATION

2 komentářů :

  1. Jak já miluju tyhle lazy days, když nikam nemusím a můžu v klidu zůstat ležet v posteli :D
    Užij si půl kolonu a celý zbytek tanečních! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, miluju je a teď přes podzim je na ně ideální čas. :D
      Děkuju moc, určitě bude článek o obou, budu ráda, když se na ně podíváš. :)

      Vymazat

Moc si vážím každého komentáře a jsem moc ráda za každé projevení názoru, ať už je pozitivní nebo negativní. Komentáře jsou moderovány, a proto budou zveřejněny až po schválení.