Bezstarostné ráno "3

BEZSTAROSTNÉ RÁNO
pro dnešek bych tuhle sérii článků přejmenovala na nemocné nebo bolestivé ráno. Už od pondělí mi nebylo zrovna nejlíp, ale v pondělí večer jsem měla taneční a musela jsem tam jít. Tam mi bylo docela fajn, za to mému kamarádovi bylo natolik špatně, že musel z tanečních odejít dřív. Já se stejným závěrem dopadla hned v úterý. Po 5.hodině pro mě musela přijet mamka a celé odpoledne jsem střídavě proležela nebo prospala.


Ve středu jsem ani nevstala z postele, celý den jsem byla v pyžamu a ležela. Spala jsem a nebo se dívala na seriál. Neuvěřitelně mi to pomohlo. Už jsem to po všech těch stresech potřebovala.

Včera už jsem se snažila být alespoň trochu produktivní a připravila jsem pro vás nějaký ten článek na blog. V sobotu jsme se s holkama rozhodly jít na halloweenskou party u nás ve vesnici. Už se celkem těším.


Dnes mě ještě čeká oslava narozenin mé tety a strejdy. A zítra to vypukne, nebudu vám prozrazovat za co chci jít, ale doufám, že vám jsem přidám nějaké fotky z večera a všechno spojím v jeden halloweenský článek.

A jaké jste měli prázdniny vy? Doufám, že jste část z nich nestrávili nemocní jako já.

Share This Article:

CONVERSATION

5 komentářů :

  1. Takéto bezstarostné ráno je úplne úžasné! :) Horúci nápoj, teplá posteľ a dobrá kniha ♥
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. ja už som nebola dlho chorá takže ani neviem čo je to preležať celý deň v posteli :P my máme prázdniny teraz od piatku :)

    OdpovědětVymazat
  3. Keď sa na to tak pozerám, tak ja si ani nemôžem dovoliť byť chorá. Neviem ako by som dobehla tie prednášky a cviká už ani nehovorím :DD Ale zatiaľ je všetko v pohode a spolu s vitamínmi to zvládame :)
    Caroline

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to naštěstí vyšlo přes prázdniny jinak taky nevím, jak bych to zvládala se školou. Taky bych si nějaké měla pořídit, protože když už je potom pozdě přichází na řadu zázvor a ten já opravdu nemusím.

      Vymazat

Moc si vážím každého komentáře a jsem moc ráda za každé projevení názoru, ať už je pozitivní nebo negativní. Komentáře jsou moderovány, a proto budou zveřejněny až po schválení.