BUCHTA Z MIKROVLNKY

Řekla bych, že zrovna nadešel čas na nový příspěvek! Celý víkend byl pochmurný a tak začel i nový týden a já si proto pro vás připravila tento příspěvek!
Znáte to? Když nevíte, co dělat? Nevíte kam zajít? Tak přesně takhle jsem se dneska cítila já. A tak jsem přemýšlela, co bych mohla udělat. Jelikož mě dost baví péct, ale nebyla jsem v náladě na nějaký recept při, jehož přípravě bych strávila 2 hodiny.  
Našla jsem buchtu z mikrovlnky.




Ingredience:
4 lžíce hladké mouky
4 lžíce cukr mučka
0,5 lžičky kypřícího prášku
2 lžíce granka
3 lžíce mléka
3 lžíce oleje
1 vejce
+ 1 hrnek

Příprava: Smíchejte mouku, kypřící prášek, cukr a granko.


Přidejte vejce, mléko a olej.
Všechno promíchejte.


Nastavte mikrovlnku na 3 minuty a 30 sekund.

Až buchta nakyne, vyndejte ji z mikrovlnky a nechte vychladnout. Potom jí vyklopte.

Můžete si jí ozdobit podle vlastního vkusu a chuti. Já osobně jsem jívykrojila vykrajovátky na vánoční cukroví a okolo dala bílý jogurt.

A je hotovo. Tohle je snad ta nejjednodušší buchta, kterou jsem, kdy dělala. Určitě jí brzy opět vyzkouším. A díky její rychlé přípravě možná u mě skončí i jako snídaně.

... 
A co vy ? Zkoušeli jste už tuhle buchtu ?

Mějte se krásně.
Paa. ♥

Share This Article:

CONVERSATION

2 komentářů :

  1. koláčik v hrnčeku som už dlho chcela vyskúšať, vďaka za recept ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím každého komentáře a jsem moc ráda za každé projevení názoru, ať už je pozitivní nebo negativní. Komentáře jsou moderovány, a proto budou zveřejněny až po schválení.