One cloudy summer day!

Doufám, že se usmíváte a pokud ne, tak snad vám tento článek úsměv vykouzlí.

Jedno pozdní letní odpoledne jsme se s mamkou rozhodly, že by jsme si mohly udělat menší výlet. A to na zámek v Hradci nad Moravicí. Přezdívá se mu také "Červený zámek". A dnes s velkým zpožděním jsem se rozhodla, že bych vám o něm mohla něco říct, sdělit vám nějaké novinky u mě a pojmout to jako outfitový článek.



Zámek i celého jeho vybavení bylo nádherné. Já zámky a tu dobu, kdy tam žili naprosto miluju. A stejně, tak všechen tento nábytek a oblečení. Možná i proto naprosto zbožňuju sukně. Zámek je menší a ne, tak známý tudíž není ani tak přelidněný a ceny jsou příznivější a to je pro mě obrovské +. 

U mě kromě "uvedení do plného školního chodu" není v podsatě nic nového.
 Top- Stradivarius, sukně, kabelka- H&M, boty-Deichamann

Dejte mi v komentářích vědět jestli se vám tyhle outfitové články líbí a měla bych jich dělat víc.

Mějte krásný den a celý týden do příštího článku.

Share This Article:

CONVERSATION

0 komentářů :

Okomentovat

Moc si vážím každého komentáře a jsem moc ráda za každé projevení názoru, ať už je pozitivní nebo negativní. Komentáře jsou moderovány, a proto budou zveřejněny až po schválení.