HAIR | hair ribbon between hair

Úsměj se ! 
Skončil mi první týden školy, ve kterém jsem se pořádně ponořila do učení. A proto jsem si pro vás připravila další článek s účesem. Je trošku složitější než ten předešlý a je těžší si ho udělat sám, ale myslím si, že stojí za to. 



Vezmeme si pramen a ten rozdělíme na 2 časti.


Oba prameny zatočíme ve STEJNÉM směru.


Ty pak zatočíme do sebe v opačném směru než jsme je točili každý zvlášť.


Vzknikne nám takto zatočený pramen vlasů.


Mezi každou otáčkou vznikl prostor.


Do prostoru budeme postupně vkládat prameny po celém obvodu hlavy.

Pramen na konci jen připevníme pinetkou pod zbytkem vlasů.
A je hotovo!
Tento účes je jednoduchý a za mě má obrovské plus v tom, že mi díky němu nepadají vlasy do očí.
 Těším se u příštího článku a užívejte si prázdniny!

Share This Article:

CONVERSATION

0 komentářů :

Okomentovat

Moc si vážím každého komentáře a jsem moc ráda za každé projevení názoru, ať už je pozitivní nebo negativní. Komentáře jsou moderovány, a proto budou zveřejněny až po schválení.