READINGISMYPASSION#3 Knihovna duší

Krásné poslední prázdninové pondělí!


Přečetla jsem další knížku z mého pomyslného letního seznamu knih. A jdu se s vámi o ní podělit. Musím se přiznat, že tuhle knížku bych si sama asi nikdy nekoupila a ani není moje. Seděli jsme u tety na zahradě a měli příjemnou letní grilovačku. Povídali si a bavili se historkami jejího a mámina dětství. Pro ně je to noatalgie a pro mě neuvěřitelná inspirace. Došli jsme na téma knihy a teta mi řekla, že si právě jednu koupila, ať si pro ní zajdu nahoru a půjčím si jí. Říkala jsem jí, že se mi určitě nebude líbit, totiž už ten název byl dost zvláštní. První 2 kapitoly jsem byla opravdu přesvědčená, že jí nedočtnu, ale vždy se tam objevila nějaká zápletka, která mi nedala spát a já jí musela znovu otevřít.




Bylo docela těžké se dostat do dění, když jsem o ní nevěděla nic kromě názvu. Nečetla jsem ani přebal knížky. Možná proto bylo to bylo, tak těžké. Ale zamilovala jsem si jí. Jak asi v každé napínavé knížce, tak ani zde nechyběla láska, zamilovanost a jak se říká "láska hory přenáší" -něco na tom opravdu bude. Postavy jsou precizně promyšlené a tím jak jsou zvláštní se stávají dokonalými.


Jde o mladého obyčejného kluka, který se úplnou náhodou dostane do smyčky a tím do světa podivných, kde zjistí, že je vlastně také podivný. Čas ve smyčkách plyne jinou rychlostí, než v lidském světě. Dostane se do životů podivných a společně si pomůžou zvítězit nad zlem. Cestou/bojem mladý Jacob obejví i svou podivnou schopnost a naučí se s ní zacházet, vytvoří si nové přátelé a objeví se i romantická zápletka se zajímavým koncem.


Je to neuvěřitelné, ale opravdu jsem se do ní zamilovala. Je to úžasná edice knih a tahle určitě nebyla poslední, kterou si přečtu. Proto vám jí můžu vřele doporučit.

Share This Article:

CONVERSATION

0 komentářů :

Okomentovat

Moc si vážím každého komentáře a jsem moc ráda za každé projevení názoru, ať už je pozitivní nebo negativní. Komentáře jsou moderovány, a proto budou zveřejněny až po schválení.