Yankee candle. Hot or not ?

Hezký čtvrtek!

Už dlouho se rozhoduji nad koupi nějaké svíčky od značky yankee candle. Tato značka je ve světě už hodně profláknutá a většina lidí co jí vyzkoušela si jí chválí. Já, ale pořád váhám. Na oficiálním českém eshopu yankee candle jsem jsi o nich zjišťovala podrobnější informace. Ty klasické a známé svíčky ve skle jsou ve třech velikostních variantách.




Úplně nejmenší svíčky ve skle najdeme pod názvem Classic malý. Tyto svíčky dokážou hořet 25-40 hodin a můžeme je sehnat od 278 korun. Cena se dále odvádí od vůně svíčky, podle toho jaké suroviny na ní byly použity.

Další velikostí je Classic střední, který má dobu hoření 65-90hodin, pořídit si jí můžeme od 447 korun.

A nakonec úplně největší a to Classic velký s dobou hoření 110-150 hodin.Dle velikosti a délky hoření se také odvíjí cena, která začíná na hranici 599 korun.

Podrobnější informace:
-nejprodávanější je právě design ve skle
-obrovský výběr vůní, kde si vybere opravdu každý
-kvalita vyrobena v Americe
-každý knot je ručně vyrovnáván, aby se docílilo optimálního hoření a nejvyššího vonného výkonu
-zde se také uvádí, že svíčka zcela vyhoří ale v dalším okénku tohohle eshopu,konkrétně užitečné rady, je uvedeno že by se svíčka měla nechat dohořet do 1,5 cm nad dnem, aby nebyl poškozen skleněnný obal
   Já si tedy myslím že svíčka nakonec dohoří sama a až bude ten správný čas jednoduše zhasne.
              
                                               +                                                          -
                                        úžasné vůně                                                 cena       
                                       délka hoření
                                       kvalita svíček
Shrnutím klasického druhu svíček od yankee a  informacemi, které teď mám mi jako jediné mínus příjde cena.



Votivní svíčky
Tato varianta mi příjde jako dobrá alternativa za klasické svíčky od yankee. Délka hoření může být až 15 hodin. Na ofociálních strankách nás ujišťují o tom, že vůně je zcela uchována i uvnitř a není jí jen potažena nebo namočena. Cena se pohybuje od 47 korun, takže to není nijak cenově náročné. Jedinná nevýhoda, kterou v tom shledávám je to, že se musí pálit v kalíšcích nebo svícnech, protože se roztékají. Kdybych se rozhodla koupit si někdy nějakou votivní svíčku tak bych si k ní vzala tenhle úžasný svícen.

Vosky do aromalamp
  

Vosky jsou skvělé v tom že si díky nim můžeme vytvořit svou vlastní nikým neokoukanou vůni. Délka doby provonění je po rozpůštění v aromalampě je 8-24 hodin. Vonné vosky mají dva druhy využití. Buď je necháte volně položené v malých prostorách nebo je rozpustíte v aromalampě. 

Doplňky k vonným výrobkům
Doplňků yannkee nabízí opravdu hodně, ale mě opět zajímají jen svícny pro votivní svíčky, o kterých jsem se už zmiňovala výše. Dále jsem se zajímala o aromolampy, u kterých mě nejvíce zaujala tato.

Yankee candle má dále mnoho dalších provedení, které mě už tolik nezaujaly a ani o ně nemám zájem, takže mi příjde zbytečné se tady o nich dále rozepisovat. Silně uvažuji o koupi vosků a votivních svíček. Doufám že vám tento článek líbil a poskytl vám informace, které jste doposud o yankee candle nevěděli. A já se ,doufám zase brzy, budu těšit u dalšího článku.
S láskou Ester ♥

Share This Article:

CONVERSATION

0 komentářů :

Okomentovat

Moc si vážím každého komentáře a jsem moc ráda za každé projevení názoru, ať už je pozitivní nebo negativní. Komentáře jsou moderovány, a proto budou zveřejněny až po schválení.