FILMS FOR THE RELAX TIME

Tak už jsme se dočkali a je tady konečně pátek
A tak mě napadlo napsat, jen takový pohodový článek. 
Nějaké nápady na filmy, na které se podívat, když je venku pochmurno a nebo se vám prostě nic nechce a tak si chcete udělat pohodový večer s popcornem a filmem.
Rozhodla jsem se sem dát i nějaké filmy podle skutečné události, životopisné a zkrátka něco jiného, než je komedie.

Freeheld
Jedná se o nový a smutný film. Je natočenný podle skutečného příběhu a to já mám ráda. Upozorní mě to na chyby, které udělali a věci, kterých by jsem si měla vážit. Vím, že scény z filmu jsou z větší části skutečné a ne jen vymyšlené. Na tento film jsem narazila čistě náhodou, díky písničce Miley, která se tam objevuje. Ve filmu se objevují dvě lesbičky a jedna dostane rakovinu. Nic víc vám nebudu prozrazovat. Podívejte se na něj, věřím, že nebudete litovat.

Ashby
Příběh mladého chlapce, který se s matkou přestěhoval do nového města a s tím souvisí i nová škola, nový kamarádi, noví učitelé a taky noví sousedi. Ve škole dostali úkol napsat esej o starém člověku a Ed se rozhodl napsat o svěm sousedu Ashbym. Klasický příběh mladého chlapce, který se vlivem staršího může zocelí a naopak Ashby "změkne". Milý příběh i s milostnou zápletkou.



Než jsem tě poznala
Louise náhle příjde o práci v kavárně a hledá novou, aby tak pomohla své rodině. Will je po vážné nehodě odkázan na pomoc druhých a invalidní vozík. Will ztratil chuť do života, ale bláznivá Louise mu navždy změní život a on jí také. Krásný příběh plný zvratů, romantických chvil a překvapení.


Doufám, že jsem vám dala aspoň nějaké nápady na dlouhé dny. Příště bych se ráda zaměřila na jiný žánr fillmů, tak uvidíme co z toho bude.

Mějte se krásně!

Share This Article:

CONVERSATION

0 komentářů :

Okomentovat

Moc si vážím každého komentáře a jsem moc ráda za každé projevení názoru, ať už je pozitivní nebo negativní. Komentáře jsou moderovány, a proto budou zveřejněny až po schválení.