HAIR | pretzel on hair

Hezké odpoledne všem!

Dneska jsem si pro vás připravila něco úplně nového a něco, co tu ještě nebylo. Bude se jednat o návod na účes. Konkrétně tento bude opravdu jednoduchý a ozvlášní se díky němu celkový look.




Oddělíme si pramen vlasů.


Zezadu k ním přiložíme 2 prsty a obmotáme.


Poté obmotáme ještě jednou z druhé strany.


Pramen protáhneme otvorem mezi prsty.


Nakonec pramen připneme pod zbytkem ostatních vlasů pinetkou.

A je to hotovo. Návod je opravdu jednoduchý a na ozvláštnění dlouhých rovných vlasů jako mám já, ideální.

Mám psát takovýhle článků více?
Líbí se vám?



 

Share This Article:

CONVERSATION

2 komentářů :

Moc si vážím každého komentáře a jsem moc ráda za každé projevení názoru, ať už je pozitivní nebo negativní. Komentáře jsou moderovány, a proto budou zveřejněny až po schválení.