HAUL | Praha

Při mojí 14-denní zkušenosti života ve velkoměstě samozřejmně nemohly chybět nákupy. Obchdoní centra jsou na dosah ruky. Výlohy na vás volají i kousek od domu. Je opravdu těžké odolat. Jsem ráda, že jsem v Praze strávila polovinu srpna a ne naopak července. Letní slevy jsou totiž v plném proudu. Nekoupila jsem si až tak velké množství věcí, ale za to využila slev. Tak ukončíme tenhle už tak nudný úvod a jdeme na to!

Jak už jste asi poznali z úvodní fotky tohoto článku, koupila jsem si spodní prádlo a to konkrétně od značky Tezenis. Podprsenka je bez kostic. Ano, taky jsem  měla nevěřícný pohled na paní prodavačku, když mi jí nabízela, ale jsem opravdu mile překvapena. Je skvělá a možná vytváří ještě hezčí siuletu prsou, než klasická podprsenka. A k ní jsem si samozřejmné musela koupit i kalhotky do páru. Vzala jsem si kalsický střih, bokovky a brazilky, které mám radši než tanga a udělají v podstatě stejný efekt. 


Cestou z Václaváku na Náměstí republiky jsem se zastavila do H&M. Ve slevách jsem tam narazila na tyto 2 skvělé náhrdelníky. Nejlepší na tom je, že jsem za oba dala 60,- místo původních 600,-.


Ve Stradivariusu jsem si koupila tuhle taštičku na denní make-up, kterou si vždy vezmu do kabelky a při potřebě přepudrování mého nosíku jí vytáhnu. Šla jsem pro ní najisto a stála 149,-.


V Reserved jsem si koupila tohle triko s nařasením, které jde z jednoho ramene za 199,- a jsem z něho nadšená! Hned na druhý den jsem ho vytáhla na procházku po Vyšehradě.
Kraťásky jsou s Calliope, jsou plátěné a líbí se mi jejich námořnický detail v podobě "provázku" v pase.


V Calliope jsem si koupila tohle skvělé triko s tropickým motivem za užasných 99,-.


V F&F jsem náhodou narazila na tyto brýle se zvířecím potiskem, ale líbil se mi jejich tvar, tak jsem si je zkusila a hned si je zamilovala. A jako třešnička na dortu byla jejich cena, 32,-.


A nakonec jsem v paláci knih na Václaváku narazila na tento diář na rok 2017. Z přední strany na sobě má malé nanučky a dokonce má i gumičku, ať se mi v kabelce neotevírá.

 Tak a to je všechno. Musím uznat, že jsem se slevama nenechala až tak unést a za to jsem ráda.

Mějte se krásně a nezapomínejte na úsměv!

Share This Article:

CONVERSATION

0 komentářů :

Okomentovat

Moc si vážím každého komentáře a jsem moc ráda za každé projevení názoru, ať už je pozitivní nebo negativní. Komentáře jsou moderovány, a proto budou zveřejněny až po schválení.