TĚŠTE SE Z MALIČKOSTÍ

Usměj se.

Mám pocit, že v dnešní době se každý žene za něčím novým, co právě oni ještě nemají. Chtějí se dostat na vyšší pracovní pozice, dosáhnout úspěchu karierních i v osobním životě. A v tomhle spěchu většina z nich zapomíná na maličkosti, které vlastně tvoří náš život, naším životem. 

Těš se v životě z maličkostí. Jednoho dne se podíváš zpět a zjistíš, že to byly velké věci.


Ranní káva
Každý z nás miluje ten pocit (samozřejmně i já), kdy ráno vstane a může si v klidu vypít kávu. Vychutnat si ji. Před veškerým denním stresem.

Léto
Radujme se už jen z toho, jak je teď venku krásně. Najednou jsem nabitá pozitivní energii. Některé věci mi opět po dlouhé době dávají smysl. Mám chuť se pouštět do nových věcí.

Kytky
Miluju kytky. Jakékoliv. Jejich vůni, vzhled. Tak proč si čas od času neudělat radost a sama sobě si jednu koupit. Tohle roční období je plné kytek a já se rozplývám nad každým rozkvetlým stromem, zahrádkou i loukou.

Spánek
Miluju, když se po náročném dni můžu zachumlat do peřin a bezstarostně usnout.

Knížky
Miluju jejich vůni a pocit, když cítím mezi svými prsty její stránky. Jsou naplněné neskutečným množstvím energie a inspirace. Existuje neuvěřitelná škála různých žánrů. Pokaždé, když mám chvilku času, tak tu svou, právě rozečtenou, otevírám.

Úspěch 
Těšit se z malých úspěchu. Když jsem byla poprvé v posilovně na stehna jsem ztěží zvedla 15 kg a teď v pohodě zvládám 50kg. Šlo to postupně. Radovala jsem se z každého dalšího kila.

Doufám, že se vám článek líbil.

Budete chtít více takových článků?

Mějte se krásně.
Ester

Share This Article:

CONVERSATION

0 komentářů :

Okomentovat

Moc si vážím každého komentáře a jsem moc ráda za každé projevení názoru, ať už je pozitivní nebo negativní. Komentáře jsou moderovány, a proto budou zveřejněny až po schválení.