BEZSTAROSTNÉ RÁNO

♥ Krásné dobré ráno ♥ 
Vítám vás u nového článků a vlastně i u nové série článků. V tomhle typu článků se s vámi vždy podělím o to, co je u mě nového, jak se mám, co se děje. Zkrátka věci, na které v jiných článcích není místo.

V poslední době se toho moc změnilo a stále ještě mění. V podstatě ani nevím, kde začít. 

Končí školní rok a já úspěšně ukončila první ročník na střední škole.

Letošní léto (bohužel/bohudík) nestrávím někde u moře, ale jen v česku. 

Vlastně ani nemám žádné konkretní plány, když nepočítám moje dvě brigády. Teď nad tím tak přemýšlím, do čeho jsem se to vlastně uvrtala? Měsíc léta strávím v práci. A 14 dní ještě úplně v cizím městě. Začínám mít strach. Obavy. Trému. A to tahle brigáda příjde až v srpnu.

Zbytek prázdnin strávím s rodinou a s přáteli. S mamkou máme naplánovaný výlet do Olomouce. Strašně moc se těším, protože tohle město je jedno z největších v Česku a já jsem ho ještě nenavštívila. Oproti Praze, Brnu a Ostravě, kde jsem "pečená vařená".

Těším se, že během volna budu mít čas i na časově náročnější články na blog. I když to nebude jednoduché, tak si chci tyhle prázdniny, co nejvíce užít i přes všechny překážky. 

Mějte se krásně

Share This Article:

CONVERSATION

0 komentářů :

Okomentovat

Moc si vážím každého komentáře a jsem moc ráda za každé projevení názoru, ať už je pozitivní nebo negativní. Komentáře jsou moderovány, a proto budou zveřejněny až po schválení.