LÉTO!

 Juchuuu! Léto je oficiálně tady.

Dneškem nám začínají prázdniny a já jsem na rozpacích. Jsem nadšená z toho, že konečně můžu na nějaký čas odhodit všechny učebnice někde do kouta a věnovat se svým zájmům. Kamarádům, na které během ležení v učebnicích nezbývalo moc času. Zase na druhou stranu mi budou chybět mí spolužáci, nyní ze střední. Většina z nich bydlí poměrně daleko ode mě a všichni dojíždíme. Tímto dnem mi začíná i letní brigáda. Na prvních 14 dní. Zachvíli mi odjede i přítel na letní tábor. Začne něco pěkného, nového, ale taky smutného a s mnoha (ne)naplněnými očekáváními. Měla bych se pustit do plnění mých cílů na léto 2016. Bojím se, že to nezvládnu, že jsem si toho naložila moc. Některé dny mám nabité od rána do večera a nevím, kde dřív skočit a jindy zase nemám žádný plán. Tyhle prázdniny budou nové v tom, že budou první na střední škole. Poprvé, kdy znám nové spolužáky ze střední. Poprvé, kdy se můj věk zvedl natolik, aby mě mamka pustila samotnou na 14 dní do cizího města. Mám pocit, že tento rok byl v mnoha ohledech přelomový a spoustu věcí jsem si díky tomu uvědomila.




 Zdá se mi, že už se nějak moc rozepisuju a míchám všechny své pocity dohromady, měla bych to utnout.

Včerejšek jsem strávila vyzvednutím vysvědčení, s přítelem a první letní akcí s mými bývalými spolužáky. Začíná to hezky. Jak se říká:,,Život je o výzvách a příležitostech. A já jsem odhodlaná se do toho pustit."

A co máte na začátek léta v plánu vy?

Share This Article:

CONVERSATION

0 komentářů :

Okomentovat

Moc si vážím každého komentáře a jsem moc ráda za každé projevení názoru, ať už je pozitivní nebo negativní. Komentáře jsou moderovány, a proto budou zveřejněny až po schválení.