READINGISMYPASSION#1 O strachu a odvaze

Ahoj 
Rozhodla jsem se, že si založím nový druh článků. Bude to o knížkách a čtení vůbec. Buď o nějakých konkretních a nebo typech na čtení. Pro dnešek jsem si pro vás připravila knížku od Gordona Livingstona, který zrovna nepatří mezi světově známé a proslulé spisovatele.



K téhle knížce jsem se dostala v podstatě náhodou. Jednoho dne jsem zůstala ve městě dýl, protože jsem potřebovala přemýšlet. Bylo to v období, kdy jsem se rozhodovala jestli mám zveřejnit tento blog nebo ho raději nechat nadále v utajení, ať na něj "sedá prach". Tehdy mě můj hodně dobrý kamarád přesvědčoval
o tom, že blog mám zveřejnit, že to nebude na škodu a že moje názory přece jen někoho budou zajímat. Na takovéhle výsledky je ještě brzy a musím si na ně ještě nějaký ten pátek počkat, ale pevně věřím, že příjdou. Tehdy jsem na něho koukala jako na blázna, kvůli toho, že ve mě věřil. Dnes bych mu za to ráda poděkovala, jen nemám to štěstí to uskutečnit. (Teď jsem se rozepsala o něčem co tady vůbec nemělo být). V tomhle přemýšlení, procházení města a místních parků mě napadlo zajít do knihkupectví. Hned při vchodu, v oddělení zlevněné zboží, na mě zářila tahle krasavice. Přišla jsem blíž, přečetla jsem si přebal a věděla jsem, že musí být moje. A navíc byla za skvělou cenu, takže jsem zmákla 2 mouchy jednou ranou.

Myslela jsem si, že přiběhnu domů otevřu knížku, rychle si jí přelouskám a hned budu nabítá pozitivní energii a chutí pustit se do díla. Ale opak je pravdou. Domů jsem natěšená přiběhla, ale dál už to tak růžové nebylo. Zjistila jsem, že knížka je poměrně těžká na čtení a mezi kapitolami jsem si dávala dost velké časové prodlevy a všechno si nechávala projít hlavou. Teď s odtupem jsem ráda, že jsem to takhle udělala, kdybych jen bezmyšlenkovytě četla nicbych z knihy neměla a ona samotná by nesplnila svůj účel.

Blog jsem zveřejnila někde ve 3/4 knížky, když jsem se cítila připravená a dost namotivovaná k tomu to udělat. Odvahu k zveřejnění tohoto blogu jsem opravdu získala díky této knížce. Ani mí dlouholetí přátelé mě o tom nedokázali přesvědčit (i když jsem se svěřila jen 2, o kterých jsem usoudila, že je to vhodné). Jak se říká, každý si na to musí přijít sám. Je skvělá v tom, že je nabitá skutečností. Skutečnými příběhy, ničím vymyšleným. Obrovskou škálou příběhu z různých zákoutí života.

V názvu každé kapitoly, už je tak trošku ukryt motivační citát a pod ním je ještě jeden, opravdový. Ten mě vždy naplnil silou a nadšením k přečtení kapitoly, i když to mnohdy bylo zdlouhavé a ze začátku nesrozumitelné.

Doufám, že jsem vám nic zásadního o knížce a dění v knížce neprozrazila, za mě můžu řít, že mě inspirovala v mnoha ohledech, a proto vám jí můžu vřele dopuručit.
Tak utíkejte do knihkupentsví právě pro tu svou.♥

Share This Article:

CONVERSATION

0 komentářů :

Okomentovat

Moc si vážím každého komentáře a jsem moc ráda za každé projevení názoru, ať už je pozitivní nebo negativní. Komentáře jsou moderovány, a proto budou zveřejněny až po schválení.