READISMYPASSION#2 Analfabetka, která uměla počítat

Ahooj, jak trávíte léto? 
Já si plním cíle z mého seznamu na léto 2016 a proto jsem tady dnes s článkem o další přečtené knize.

Analfabetka, která uměla počítat
Určitě jste o téhle knize už slyšeli a když ne o Analfabetce tak o jejím starším bráškovi "Stoletém staříku".

Knihu jsem dostala od svého dlouholetého kamaráda a trvalo mi docela dlouho než jsem se k ní dostala. Docela dost mě odrazovala i její tloušťka. Ale jak se říká:"opak je pravdou". Hned, jak jsem jí otevřela nemohla jsem se od ní odtrhnout. Nadchla mě svou nápaditosti. V momentě, kdy si člověk říká, že už se to nemůže více zamotat, tak se objeví něco neuvěřitelného. Jonas Jonasson mě opravdu překvapil a Nombeko (hlavní hrdinka knihy) je skvělá! Je to vlastně její celoživotní příběh. Doslova mě nadchla tím, kam až se dokázala posunout nebo jinými slovy z jaké pozice se dostala, až k naprostému vrcholu. Její neotřelý humor a až neuvěřitelná inteligence.


Knížka je psaná velice čtivým stylem a není nijak těžká na pochopení. je to opravdu taková oddechová knížka a parádně se hodí na volné letní chvilky. Můžu vám jí vřele doporučit a těším se na až si sednu ke "staršímu bratříčkovi" Stoletému staříku, který vylezl z okna a zmizel.


Kniha je rozdělena do několika části, konkrétně do sedmi, a ty se dále dělí ještě na jednotlivé kapitoly. Každá část má svůj citát, který by měl vystihnout dění v této části.

Doufám, že jsem vás inspitovala a pustíte se také do čtení.
Mějte se krásně!

Share This Article:

CONVERSATION

0 komentářů :

Okomentovat

Moc si vážím každého komentáře a jsem moc ráda za každé projevení názoru, ať už je pozitivní nebo negativní. Komentáře jsou moderovány, a proto budou zveřejněny až po schválení.