HAPPY NEW YEAR!! ♥

Šťastný nový rok zlatíčka!

Do Nového roku vám přeji jen to nejlepší, ať je nespočetně krát lepší než ten předchozí.
Mnoho úspěchů, splněných přání, zdraví, lásky a mnoho dalšího.


Blogu, sobě i vám, mým věrným čtenářům, jsem nadělila novoroční dárek v podobě nového vzhledu. Celý včerejšek jsem s tím bojovala a změnila jsem ho celý, od základu. Dokonce i název a adresu URL. Rozhodla jsem se kvůli tomu, že SEBELÁSKA je něco na co bych se teď ráda na svém blogu zaměřila. Myslím si, že je to to nejdůležitější. Musíte se naučit mít rád sebe sama a až potom může být řeč o lásce k někomu jinému, ale o tom zase v nějakém z příštích článků. Adresu URL jsem změnila na mé jméno a příjmení a myslím si, že díky tomu bude blog daleko snadnější najít.


V nejbližší době můžete čekat článek o tom, co jsem dostala k vánocům, souhrn mých fotek z tanečních a taky video z Vídně. Článek se souhrnem roku 2016 dělat nebudu.
Dejte mi dolů do komentářů vědět, který článek by jste chtěli vidět jako první a taky jak se vám líbí nový design.

Budu se těšit u dalšího příspěvku.

Share This Article:

CONVERSATION

0 komentářů :

Okomentovat

Moc si vážím každého komentáře a jsem moc ráda za každé projevení názoru, ať už je pozitivní nebo negativní. Komentáře jsou moderovány, a proto budou zveřejněny až po schválení.