Instagram

Krásný den sluníčka!


Po delší době jsem tady opět s novým článkem a tentokrát jen s informativním.

Vytvořila jsem si nový instagram, který bude patřit jen k blogu.

Můj původní zůstane, ale budu ho používat jen jako soukromý.

Samozřejmě mě můžete sledovat i tam, ale tady budu daleko více aktivnější a pro vás to bude pohodlnější při sledování novinek na blogu.

Budu tam přidávat novinky z mého dne na instastory.

A o nový článek na blogu už nikdy nepřijdete.


Brzdy se odkaz objeví i klasicky v levém postranním panelu.


Mějte se krásně. 




Share This Article:

CONVERSATION

0 komentářů :

Okomentovat

Moc si vážím každého komentáře a jsem moc ráda za každé projevení názoru, ať už je pozitivní nebo negativní. Komentáře jsou moderovány, a proto budou zveřejněny až po schválení.